بیماری کلیه پلی کیستیک با عملکرد 56٪ کلیه می توانید آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ژنتیکی است، بنابراین واقعا افرادی که آن را کردم ناراحت، آنها می خواهند برای درمان آن به منظور کاهش درد آنها رنج می برند و فرزندان آنها ممکن است رنج می برند. متاسفانه، هیچ روش درمانی برای این بیماری وجود دارد، تنها راه است برای کنترل بیماری و مهار رشد کیست در آن است. سپس می تواند مردم را با این بیماری و 56٪ عملکرد کلیه درمان می شود؟

همانطور که در بالا ذکر شد، بیماری کلیه پلی کیستیک را نمی توان درمان، زیرا کیست در آن می تواند توسط عمل حذف نمی شود، اما این معنی نیست که نمی تواند کنترل شود. در واقع، با کمک درمان مناسب، کیست می تواند منقبض شده و یا مهار می شود. بنابراین این بیماری را می توان در مراحل اولیه این بیماری کنترل شده، به طوری که مردم می توانند با آن را برای یک مدت طولانی زندگی می کنند. طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان که می تواند کمک به مردم با این بیماری طولانی تر و بهتر زندگی می کنند. اگر شما علاقه مند در آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا پیام های ترک به ما مشورت کنید. ما شما را در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

از 56٪ عملکرد کلیه ما می توانیم می دانیم که بیماران در مرحله 3 از این بیماری، در صورتی که می توانید این شانس را، آنها ممکن است رنج می برند کمتر و دیگر با کمک از درمان نظام مند زندگی می کنند. در طول درمان، ما ترکیب برخی از روش های درمانی دیگر مانند پا حمام درمانی، دارو درمانی حمام، سلول های بنیادی درمان برای رسیدن به یک اثر بهتر است. اگر شما می خواهید بدانید که آیا آنها کت و شلوار به شما هستند، شما می توانید پیام را ترک و یا مشورت از دکتر آنلاین.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک نیاز، شما می توانید ما را با اطلاعات دقیق در مورد بیماری خود را ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل ما شما را پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/pkd-treatment/1213.html





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، 56٪ عملکرد کلیه، بیماری کلیه پلی کیستیک با 56٪ عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: